Συγκέντρωση

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2022

Αγωνιστική Ριζοσπαστική Παρέμβαση Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης: κάλεσμα για την γεν. συνέλευση και τις εκλογές για την 91η ΓΣ της ΔΟΕ

 



    Α Γ Ω Ν Ι Σ Τ Ι Κ Η   Ρ Ι Ζ Ο Σ Π Α Σ Τ Ι Κ Η   Π Α Ρ Ε Μ Β Α Σ Η

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

Να κάνουμε την οργή μας ΑΓΩΝΑ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ στο συνδικάτο  Γυρίζουμε την πλάτη στον κυβερνητικό συνδικαλισμό

Συνάδελφε/ισσα,

Oι λογαριασμοί και το κόστος διαβίωσης μας οδηγούν στη φτώχεια και την απόγνωση αλλά η κυβέρνηση της ΝΔ μας θεωρεί πλούσιους και μας εξαιρεί ακόμα και από τα βοηθήματα της πλάκας. Την ίδια ώρα γιγαντώνονται σκανδαλωδώς τα κέρδη των ιδιωτών στην ενέργεια, ξεπουλιέται ο δημόσιος πλούτος, ιδιωτικοποιούνται ασφάλιση, περίθαλψη και υγεία.  Το Σύμφωνο Σταθερότητας της ΕΕ αποτελεί ουσιαστικά μόνιμο μνημόνιο λεηλασίας του πλούτου που παράγει η εργαζόμενη πλειοψηφία και στηρίζεται από όλα τα κυβερνητικά κόμματα (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ). Ταυτόχρονα εμπλέκουν τη χώρα στα πολεμικά σχέδια του ΝΑΤΟ και τους ανταγωνισμούς ΗΠΑ–ΕΕ–Ρωσίας για τις σφαίρες επιρροής και τον έλεγχο των πλουτοπαραγωγικών πηγών.  Φέρνουν τον κίνδυνο πολεμικής ανάφλεξης πιο κοντά στην περιοχή  ενώ δεκάδες δις για εξοπλισμούς κόβονται από τις λαϊκές ανάγκες (υγεία, παιδεία, ασφάλιση, μισθούς).

Η κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο Παιδείας της Κεραμέως ξεδιπλώνουν το αποκρουστικό σχέδιο για το σχολείο της αγοράς της ΕΕ και του ΟΟΣΑ με:  

·                 Κατηγοριοποίηση και ανταγωνισμό σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών (Αξιολόγηση, εξετάσεις PISA), κατάργηση μορφωτικών δικαιωμάτων και ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης

·                 Γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ μαζί με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου, διά βίου κυνήγι προσόντων κι ατομική ευθύνη, μόνιμη ομηρία, αδιοριστία και περιπλάνηση των αναπληρωτ(ρι)ων

·                 Αυταρχισμό εντατικοποίηση και παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων και ωραρίου στην καθημερινότητα του σχολείου (ή και ανυπαρξία του στο νηπιαγωγείο), ακύρωσή μας ως εκπαιδευτικούς και επιφόρτιση με άλλα καθήκοντα ξένα με τη δουλειά μας.  

·                 Με παρεμπόδιση και ακύρωση του ρόλου του εκπαιδευτικού που μετατρέπεται σε μεταπράτη ολοένα και περισσότερων «δεξιοτήτων» για μαθητές βομβαρδισμένους με ατελείωτες πληροφορίες – όχι βαθιά γνώση και μερική αντίληψη για τη λειτουργία του κόσμου.

Η κυβέρνηση της ΝΔ  με το νόμο Χατζηδάκη μαζί με την κατάργηση του 8ωρου και τις μεσαιωνικές εργασιακές σχέσεις χτυπάει το δικαίωμα στη απεργία και κάθε πραγματικό αγώνα που απειλεί την πολιτική τους. Θέλει τον απόλυτο έλεγχο των σωματείων και για αυτό επιχειρεί να επιβάλει ηλεκτρονικές διαδικασίες την ίδια στιγμή που επιστρατεύει τα ΜΑΤ και την καταστολή απέναντι σε εκπαιδευτικούς, εργαζόμενους, νεολαία και κάθε αγωνιζόμενο κομμάτι του λαού.   

Η ΔΟΕ, σε αυτή τη συγκυρία με την πλειοψηφία των κυβερνητικών παρατάξεων, ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ και ΔΙΚΤΥΟΥ(ΕΡΑ-ΑΕΚΕ) πετάει «λευκή πετσέτα» και στηρίζει έμμεσα ή άμεσα την κυβερνητική πολιτική. 3 χρόνια τώρα, έχουν ψηφίσει μαζί το 80% των αποφάσεων της ΔΟΕ και ως «συγκυβέρνηση» έχουν την ευθύνη για την ανυπαρξία της ομοσπονδίας.

Το ίδιο άλλωστε δεν έγινε και στον Σύλλογό μας όταν το ΔΙΚΤΥΟ (παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ) που για πρώτη φορά στις πρόσφατες εκλογές μπήκε με λίγες δεκάδες ψήφους στο Δ.Σ. και επέλεξε ως πρώτη του κίνηση να ψηφίσει για το προεδρείο ΔΑΚΕ (παράταξη της ΝΔ); Στο Δ.Σ. όπου διαμορφώνεται μια νέα πλειοψηφία κυβερνητικού συνδικαλισμού, συγκολητική ουσία της οποίας είναι η κοινή άρνηση δέσμευσης στις αποφάσεις των Γεν. Συνελεύσεων και ταυτόχρονα η άρνηση της Απεργίας-Αποχής ως του πιο αποτελεσματικού δρόμου αγώνα για την απόκρουση της αξιολόγησης ή η κατ' αποκοπή εφαρμογή του ν. Χατζηδάκη.

ΔΗΣΥ – ΔΑΚΕ και ΔΙΚΤΥΟ αφού επέβαλαν συνδικαλιστικό Lock down με πρόσχημα την πανδημία, αφού τρία χρόνια δεν έχει γίνει συνέδριο  ΔΟΕ αποφάσισαν πως στο επερχόμενο συνέδριο της ΔΟΕ ΔΕΝ θα συζητηθούν ως θέματα ο νόμος Κεραμέως (ν.4823), η αξιολόγηση, η τηλεκπαίδευση, οι διορισμοί και ο τρόπος πρόσληψης –ακόμα και μετά τις εξαγγελίες για γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ,  η καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων και η δημοκρατία στο σχολείο δηλαδή τα βασικά ζητήματα και μέτωπα αντιπαράθεσης με την κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας με τα οποία βρίσκονται αντιμέτωποι οι εκπαιδευτικοί!

ΔΑΚΕ – ΔΗΣΥ- ΔΙΚΤΥΟ εγκατέλειψαν τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση και αρνήθηκαν την επαναπροκήρυξη της απεργίας αποχής (όπως έχουν κάνει εκπαιδευτικά 22 σωματεία) ενώ σε πολλούς συλλόγους τα στελέχη τους πρωτοστάτησαν στην εφαρμογή της αξιολόγησης και έχουν απενεργοποιήσει γενικώς τον σύλλογο. ΔΑΚΕ–ΔΗΣΥ–ΔΙΚΤΥΟ και το ΠΑΜΕ στήριξαν την τηλε-"εκπαίδευση" που απέκλειε μαθητ(ρι)ες και παραβίαζε τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Δεν κατήγγειλαν ότι ΔΕΝ αποτελεί εκπαίδευση και έκαναν κριτική μόνο στους όρους παροχής της (έλλειψη εξοπλισμό, προσωπικά δεδομένα κλπ).

ΔΑΚΕ – ΔΗΣΥ – ΔΙΚΤΥΟ στηρίζουν τη νατοϊκή και φιλοπόλεμη γραμμή της κυβέρνησης, αποδέχονται, δεν αμφισβητούν, δε θέλουν να συγκρουστούν με το δημοσιονομικό πλαίσιο φυλακή της ΕΕ και του Χρέους που ακυρώνει οποιαδήποτε διεκδίκηση για πραγματικές αυξήσεις μισθών και ζωή με δικαιώματα ενάντια στη λεηλασία του εισοδήματος και τη φτωχοποίηση.

ΔΑΚΕ–ΔΗΣΥ έρχονται να εφαρμόσουν πρώτοι από όλους σε Συλλόγους της Π.Ε. τον νόμο Χατζηδάκη στήνοντας ηλεκτρονικές κάλπες στις οποίες το 95% του κλάδου γύρισε την πλάτη όταν προσπάθησε να τις επιβάλει η Κεραμέως. Αναδεικνύονται οι πιο πιστοί βαστάζοι του Χατζηδάκη, της Κεραμέως και της κυβέρνησης και στρέφονται ενάντια ακόμα και στις αποφάσεις της ΑΔΕΔΥ και του σ.κ. κόντρα στον νόμο που επιδιώκει τον πλήρη έλεγχο των συνδικάτων.

Στη ΔΟΕ ευθύνες έχει και το ΠΑΜΕ που συναίνεσε στην τηλε-"εκπαίδευση", διεκδικώντας απλά όρους για την καλύτερη παροχή της. Στο ν. «Χατζηδάκη»  ακολούθησε το σχέδιο απλής διαμαρτυρίας της πλειοψηφίας σε ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ και ΔΟΕ. Στο πεδίο της αξιολόγησης αρνείται τη διεύρυνση του μετώπου της Απεργίας Αποχής από τα πρωτοβάθμια σωματεία. Ενώ τάχα μέμφεται την πλειοψηφία της ΔΟΕ ακολουθεί το σχεδιασμό της στους Συλλόγους και επιμένει σε συμβολικές κινητοποιήσεις διά αντιπροσώπων αντί για μαζικούς αγώνες σύγκρουσης.

 

Συνάδελφε/ισσα, στις εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων στην 91η ΓΣ ΔΟΕ αποφασίζουμε τι είδους Ομοσπονδία χρειαζόμαστε. Ομοσπονδία που δεν θα κοιτάζει αφ' υψηλού τους/τις εκπαιδευτικούς, που δε θα αρνείται να καλύψει απεργούς, που θα δέχεται κριτική, θα συζητά για τα επίδικα και θα σχεδιάζει δρόμους αγώνα και ανατροπής των κυβερνητικών σχεδιασμών μαζί με κάθε άλλο αγωνιζόμενο κλάδο.  

Με την ψήφο σου και τη στήριξη στις δυνάμεις του ανεξάρτητου ταξικού συνδικαλισμού των αγώνων ανατροπής μακριά από τον κομματικό συνδικαλισμό,  στείλε μήνυμα:

Στην κυβέρνηση και όλο τα κόμματα των Μνημονίων  ότι δεν πρόκειται να συνεχίσεις να σηκώνεις αγόγγυστα τη φτωχοποίηση και τη λεηλασία της ζωής σου.

Στην Κεραμέως και τον Χατζηδάκη ότι θα θερίσει την οργή μας γιατί δεν πάει άλλο η εντατικοποίηση, ο αυταρχισμός, ο έλεγχος της καθημερινότητας και η καταστολή.

Στους επίδοξους αξιολογητές μας και τη διοίκηση να το ξεχάσουν ότι θα τους επιτρέψουμε να παίζουν με τη ζωή, τη δουλειά μας, το δημόσιο σχολείο. Με Απεργία-Αποχή και δυναμικό αγώνα δεν θ' αφήσουμε να περάσουν ούτε αξιολόγηση, ούτε εξετάσεις.

Στην σημερινή κυβέρνηση και σε κάθε επίδοξο διαχειριστή ίδιας ή παρόμοιας πολιτικής πως δεν ανεχόμαστε άλλο τη μόνιμη αναπλήρωση, τη διαιώνιση της ελαστικής εργασίας, απορρίπτουμε το προσοντολόγιο του Γαβρόγλου και το διαγωνισμό ΑΣΕΠ και απαιτούμε μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτ(ρι)ών, με βάση το πτυχίο κι όλη την προϋπηρεσία

Στις δυνάμεις του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού ότι ΔΕΝ θα αφήσουμε τις ζωές μας στα χέρια τους – θα την πάρουμε στα δικά μας. ΑΝΑΤΡΟΠΗ στη ΔΟΕ  για αγώνες σύγκρουσης που θα διεκδικήσουν για να αλλάξουν τη ζωή μας το σχολείο έτσι που μας αξίζει!

Στις 8 Ιουνίου στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας

και στις 9 Ιουνίου στις εκλογές στηρίζουμε – ψηφίζουμε:

Α Γ Ω Ν Ι Σ Τ Ι Κ Η   Ρ Ι Ζ Ο Σ Π Α Σ Τ Ι Κ  Η   Π Α Ρ Ε Μ Β Α Σ Η

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΜΕ: ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΩΝ και ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ – ΒΙΒΛ/ΛΕΙΩΝ –ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

      Ο.Λ.Μ.Ε.           Ερμού & Κορνάρου 2                                               ...