Συγκέντρωση

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2021

Άμεση Αγωνιστική Πρόταση των Παρεμβάσεων του δημοσίου στην ΑΔΕΔΥ απέναντι στην καταστολή στην εκπαίδευση και στην απεργία αποχή των εκπαιδευτικών

 

 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ –ΚΙΝΗΣΕΙΣ –ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ στο ΔΗΜΟΣΙΟ

http://paremvaseisdimosiou.blogspot.gr/                 dimosio.paremvasis@gmail.com

Άμεση Αγωνιστική Πρόταση των Παρεμβάσεων του δημοσίου στην ΑΔΕΔΥ απέναντι στην καταστολή στην εκπαίδευση και στην απεργία αποχή των εκπαιδευτικών

Άμεση Αγωνιστική Πρόταση των Παρεμβάσεων του δημοσίου στην ΑΔΕΔΥ απέναντι στην καταστολή στην εκπαίδευση και στην απεργία αποχή των εκπαιδευτικών

Χαιρετίζουμε τη μαχητική και δυναμική απάντηση των συλλόγων διδασκόντων, των εκπαιδευτικών σε κάθε σχολείο από άκρη σε άκρη όλης της χώρας, που υπέγραψαν με συντριπτικά ποσοστά, που ξεπερνούν σε πολλές περιοχές το 90%, την απεργία-αποχή από το νόμο για την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων!

Η πολιτική επιλογή του ΥΠΑΙΘ να σύρει εσπευσμένα τις Ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ-ΟΙΛΕ στα δικαστήρια, χρησιμοποιώντας την καταστολή και τον αυταρχισμό, για να κηρύξει την  ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ παράνομη, δείχνει το φόβο από την νέα παταγώδη αποτυχία της κυβέρνησης.  Η περήφανη στάση των εκπαιδευτικών έσπασε όλες τις απόπειρες τρομοκράτησης του εκπαιδευτικού κόσμου από την πολιτική ηγεσία και τα παπαγαλάκια της και έδωσαν με τον πιο ηχηρό τρόπο μήνυμα αντίστασης ενάντια στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης!

Ο αγώνας αυτός αφορά ολόκληρη την κοινωνία, είναι αγώνας για την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν σχολείου! Τα σχέδια της κυβέρνησης, που ακολουθούν πιστά τους σχεδιασμούς ΣΕΒ-ΕΕ-ΟΟΣΑ, επιδιώκουν να αμφισβητήσουν το αγαθό της μόρφωσης για χιλιάδες παιδιά, μετατρέποντας το σχολείο σε επιχείρηση και σε πεδίο κερδοφορίας για τους ιδιώτες. Οδηγούν τους/τις μαθήτ(ρι)ες μας στην ιδιωτική εκπαίδευση, αφού το σχολείο που σχεδιάζουν απορρίπτει, κατηγοριοποιεί, αποκλείει τους πολλούς και διαλύει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μαζί με τα εργασιακά των εκπαιδευτικών, εντείνοντας την ελαστική εργασία, το ξεχείλωμα του ωραρίου μέσα από τεράστιο γραφειοκρατικό όγκο, διαμορφώνοντας ένα εκπαιδευτικό τοπίο που καμία σχέση έχει με παιδαγωγική και διδακτική πράξη. Ένα σχολείο που η χρηματοδότηση θα βαρύνει τους γονείς, θα οδηγεί τα σχολεία σε αναζήτηση χορηγών και θα υποτάσσεται κάθε φορά σε αξιολογικούς δείκτες που θα κρίνει τα μαθησιακά αποτελέσματα, την επιχειρηματική του δράση για το αν θα μπορεί να επιβιώσει!

Γι’ αυτό η αξιολόγηση που κατηγοριοποιεί μαθήτ(ρι)ες, εκπαιδευτικούς και σχολικές μονάδες είναι άρρηκτα δεμένη με την ΕΒΕ που πέταξε εκτός πανεπιστημίων 40 χιλιάδες μαθήτ(ρι)ες, με το εξεταστικό κάτεργο της τράπεζας θεμάτων σε όλες τις τάξεις του λυκείου, αλλά και με τις πανελλαδικού τύπου εξετάσεις με τράπεζα θεμάτων στην ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού και την Γ΄ Γυμνασίου που κατεβάζουν ακόμη πιο νωρίς τον κόφτη!

Η πολιτική αυτή της κυβέρνησης είναι η συνέχεια της εγκληματικής πολιτικής για την πανδημία και της επίθεσης στα εργασιακά δικαιώματα την ασφάλιση και τη ζωή και δημιουργεί οργή και αντιδράσεις ευρύτερα στους εργαζόμενους και την κοινωνία. Το κύμα μαθητικών καταλήψεων στα σχολεία, οι φοιτητικές κινητοποιήσεις και ο αγώνας των εκπαιδευτικών εκφράζουν την οργή της εκπαιδευτικής κοινότητας, που έχει απορρίψει και απονομιμοποιήσει την πολιτική τους! Γι’ αυτό η μόνη καταφυγή του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης είναι η καταστολή και κατάργηση των δικαιωμάτων των εργαζόμενων, το χτύπημα στα συνδικαλιστικά δικαιώματα και τις συλλογικές δράσεις και διαδικασίες των σωματείων ενεργοποιώντας τον απεργοκτόνο  ν. Χατζηδάκη.

Η εφαρμογή του ν. Χατζηδάκη στην απεργία αποχή των εκπαιδευτικών αποτελεί πρόκληση για όλο το συνδικαλιστικό κίνημα. Η δικαστική απόφαση είναι αποκαλυπτική των μεθοδεύσεων και της πλήρους υιοθέτησης από το δικαστήριο των όρων Χατζιδάκη όταν οι λόγοι της παρανομίας δηλαδή ο ανύπαρκτος διάλογος, το προσωπικό ασφαλείας!! , μη λήψη απόφασης από Γενική Συνέλευση  αποτελούν πρόκληση για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς απεργούς και ολοκληρη την κοινωνία.  Βγάζουν παράνομη και προσπαθούν να σταματήσουν μια απεργιακή μορφή που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και σε όλο το δημόσιο και έχει αγκαλιαστεί με συντριπτικά ποσοστά συμμετοχής από τους εκπαιδευτικούς και όλους  τους εργαζόμενους στο δημόσιο. Η μη αποδοχή, ακύρωση του ν. Χατζηδάκη από όλο το συνδικαλιστικό και εργατικό κίνημα είναι όρος για να μην βάλουν τα συνδικάτα “στο γύψο”.

Σε αυτή τη μάχη καλούμε όλα τα σωματεία σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, τους γονείς, τους/τις μαθητ(ρι)ές και τους φοιτητικούς συλλόγους σε αγωνιστική συμπόρευση για τη συγκρότηση πανεκπαιδευτικού/πανεργατικού/παλλαϊκού μετώπου σύγκρουσης και ανατροπής της πολιτικής τους! Ο αγώνας για τη δημόσια καθολική εκπαίδευση και την ακύρωση και κατάργηση του ν. Χατζηδάκη είναι υπόθεση όλου του εργατικού κινήματος!

l  Δεν αποδεχόμαστε τις προϋποθέσεις του ν. Χατζηδάκη που ακυρώνουν στην πράξη κάθε μορφής απεργιακή κινητοποίηση. Θα καλύψουμε με κάθε μέσο την συνέχιση του αγώνα των εκπαιδευτικών με προκήρυξη και από την ΑΔΕΔΥ της Απεργίας Αποχής από την αξιολόγηση.

l  Καλούμε σε πανδημοσιοϋπαλληλική απεργία - μέσα στην επόμενη εβδομάδα - ενδεικτική ημερομηνία : την Πέμπτη 7 Οκτώβρη, για την υπεράσπιση της δημόσιας καθολικής εκπαίδευσης ενάντια στην Παιδεία της αγοράς και την ακύρωση και κατάργηση του ν. Χατζηδάκη.

l  Καλούμε σε νέες Γ Σ σε όλους τους εργασιακούς χώρους για την διεύρυνση και κλιμάκωση του αγώνα πανεργατικά.

l  Καλούμε σε μεγάλο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Παρασκευή 1/10 στις 6μμ στα Προπύλαια, στη Θεσσαλονίκη στο Άγαλμα Βενιζέλου και στις άλλες πόλεις με ευθύνη των τοπικών σωματείων.

1 Οκτωβρίου 2021

1. Για την προκήρυξη της απεργίας αποχής από την ΑΔΕΔΥ θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρξει                  προετοιμασία ώστε να είναι έτοιμο το εξώδικο για την άμεση καταθεσή του τη Δευτέρα 4/10

2. Η αγωνιστική πρόταση θα κατατεθεί συμπληρωμένη με όλα τα στοιχεία και ολοκληρωμένη στο ΓΣ της ΑΔΕΔΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γ΄ΕΛΜΕ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ : 20 ΝΟΕΜΒΡΗ ΟΛΟΙ-ΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ,ΚΑΜΑΡΑ 10.00.πμ,

Γ΄ΕΛΜΕ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                                  ...