Συγκέντρωση

Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Α.Ρ.Π.Α. Ζ' ΣΕΠΕ Θεσ/νίκης: Ανακοίνωση για εκλογές-υποψήφιοι-αποτελέσματα


Με τον καιρό να ΄ναι κόντρα είναι τιμή να πετάς!

Σχεδόν 3 χρόνια τώρα, "στους καιρούς της μεγάλης στέγνιας", κόντρα σε απαγορεύσεις, καταστολή και πολύμορφο αυταρχισμό, εμείς ήμασταν εδώ και παλέψαμε για ένα Σωματείο δυνατό με συνελεύσεις, εκδηλώσεις, διαδηλώσεις για το καθολικό δικαίωμα στη μόρφωση και τη δουλειά, για τη δημοκρατία στους συλλόγους διδασκόντων και την κοινωνία, συχνά με την παντελή απουσία άλλων δυνάμεων που παρεμβαίνουν στον Σύλλογό μας! Κόντρα στον πόλεμο και την ακρίβεια, κόντρα στην αξιολόγηση, την PISA και την ιδιωτικοποίηση του σχολείου, κόντρα στο άνοιγμα των σχολείων χωρίς μέτρα προστασίας της υγείας, κόντρα στον αντεργατικό ν. Χατζηδάκη και τη διάλυση των σωματείων, κόντρα στην αύξηση των μαθητών/τμήμα, την καταστροφική τηλεκπαίδευση και τις κάμερες στην τάξη υποστηρίξαμε θέσεις, καταθέσαμε προτάσεις και με το Σωματείο μας στα σχολειά και τους δρόμους τις διεκδικήσαμε. Για τους μισθούς και τους διορισμούς, για το ωράριο και το δίχρονο νηπιαγωγείο, για την Παράλληλη Στήριξη, την Ειδική Αγωγή και τα προσφυγόπουλα, για ένα σχολείο ανοιχτό σε όλα τα παιδιά, προσανατολισμένο στις σύγχρονες ανάγκες καταβάλαμε κάθε προσπάθεια το Σωματείο μας να είναι στην πρώτη γραμμή του αγώνα.

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ! 

Γιατί ξέρουμε ότι η αποδιάρθρωση του δημόσιου σχολείου, η ιδιωτικοποίηση δομών του και η μετακύληση ολοένα μεγαλύτερου μέρους του κόστους λειτουργίας του στους γονείς αποτελεί δομικό  στοιχείο της νεοφιλελεύθερης πολιτικής που με βάση τις νόρμες Ε.Ε. και ΟΟΣΑ επιδιώκουν να εφαρμόσουν η σημερινή κι όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση εξυπηρετούν από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (και του εκπαιδευτικού) μέχρι τις δεξιότητες και τις εξετάσεις PISA. Και από τις υπερεξουσίες των Διευθυντ(ρι)ών (μελλοντικών manager) ως την αμφισβήτηση των εργασιακών σχέσεων και του ωραρίου (εκτόξευση ελαστικής εργασίας, 3μηνες συμβάσεις, ωράριο νηπιαγωγών, απογευματινή ενδοσχολική "επιμόρφωση", αγγλικών στο νηπιαγωγείο κ.ά). Κι από κοντά η αμφισβήτηση του καθολικού δικαιώματος στη μόρφωση με την ένταση των ταξικών φραγμών (τράπεζα θεμάτων, Ε.Β.Ε.) και οι αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο της μόρφωσης.

Γιατί ξέρουμε ότι καμιά ελπίδα ζωής αξιοβίωτης δεν υπάρχει για την εργαζόμενη πλειοψηφία στη σύγχρονη ζούγκλα της αγοράς. Οι τιμές των καυσίμων, του ρεύματος, των τροφίμων και των βασικών κοινωνικών αγαθών θα παραμείνουν σε πορεία εκτόξευσης. Οι μισθοί και οι συντάξεις θα παραμένουν στα τάρταρα γιατί «δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα» και για τον ίδιο "λόγο" σχολεία και νοσοκομεία μένουν γυμνά από εκπαιδευτικούς και υγειονομικούς, καθώς κονδύλια υπάρχουν μόνο για τους πολεμικούς εξοπλισμούς και την αστυνομία. Αναγκαίο συμπλήρωμα η «ατομική ευθύνη», με την οποία τα καλοταϊσμένα ΜΜΕ θέλουν να μας πείσουν ότι για όλα φταίμε εμείς και ποτέ η κυβέρνηση, η ΕΕ κι αυτοί που σε κάθε κρίση βρίσκουν ευκαιρία τον πλούτο τους ν' αυξήσουν. Και φυσικά θα συνεχίσει να εντείνεται ο αυταρχισμός, η απαγόρευση των εργατικών διεκδικήσεων, η άκρατη βία και καταστολή.

Γιατί ξέρουμε ότι καμιά βελτίωση της κατάστασης δεν μπορούμε να περιμένουμε από την κυβέρνηση της ΝΔ που, συνεχίζοντας κι εντείνοντας την πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων, υλοποιεί (στο όνομα της υγειονομικής κρίσης ή του πολέμου) την πιο άγρια μεταφορά πλούτου από τα εργατικά λαϊκά στρώματα που τον παράγουν, στους λίγους που νέμονται τον μόχθο του λαού, τους ολιγάρχες (που ασφαλώς δεν είναι μόνο Ρώσοι). Ούτε φυσικά να αναμένουμε τις εκλογές και να εναποθέτουμε τις ελπίδες μας στην εναλλαγή των διαχειριστών της ίδιας αντιλαϊκής πολιτικής.

Γιατί ξέρουμε ότι απέναντι σ' αυτή την πραγματικότητα οι κυρίαρχες δυνάμεις στη ΔΟΕ (ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ, ΕΡΑ/ΑΕΚΕ) έβαλαν πλάτη για ομοσπονδία πολιτικά άνευρη που απλά διευκολύνει την προώθηση αντιεκπαιδευτικών μέτρων. Χαρακτηριστική είναι η άρνησή τους για επαναπροκήρυξη της Απεργίας-Αποχής, αλλά και η απαράδεκτη στάση στους 114 συναδέλφους που διώκονται για την συμμετοχή τους. Παράλληλα μελετούν αξιολογικούς δείκτες και πολλά στελέχη τους σε κάθε σύλλογο προωθούν την αξιολόγηση στο σχολείο τους ή προτείνουν ηλεκτρονικές ψηφοφορίες του ν. Χατζηδάκη.

Γιατί ξέρουμε ότι στους χειμώνες της πιο μεγάλης βαρβαρότητας κυοφορούνται οι αγώνες και οι εξεγέρσεις του μέλλοντος μας! Με εμπιστοσύνη στη συλλογική μας δύναμη, ας ανοίξουμε τον δρόμο του ανυποχώρητου αγώνα, που τις μικρές και τη μεγάλη νίκη θα φέρει! Ενισχύουμε το ανεξάρτητο ταξικό ρεύμα, στηρίζουμε την ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, παλεύουμε για:

Δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά που να ικανοποιεί τις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνικής πλειοψηφίας, χωρίς ταξικούς φραγμούς – ΟΧΙ στις εξετάσεις τύπου PISA, την τράπεζα θεμάτων και την Ε.Β.Ε. - Κατάργηση όλου του αντιεκπαιδευτικού νομοθετικού πλαισίου Κεραμέως

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού, την κατηγοριοποίηση και την ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης – Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο – Επαναπροκήρυξη της Απεργίας-Αποχής από τη ΔΟΕ και τα Σωματεία 

Μείωση ωραρίου των Νηπιαγωγών ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας κι όχι την οργανικότητα

Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών – Μονιμοποίηση των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία–Κατάργηση του προσοντολόγιου 

Αυξήσεις ΤΩΡΑ σε μισθούς και συντάξεις και επαναφορά 13-14ου μισθού –Πλήρη σύνταξη στα 60 με 30 χρόνια εργασίας και κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων

Υγεία, παιδεία, νερό και ενέργεια είναι δημόσια αγαθά, όχι εμπορεύματα –Ενίσχυση Δημόσιας Υγείας και Παιδείας και άμεση κρατικοποίηση ιδιωτικών εταιρειών παροχής ενέργειας

ΟΧΙ στην Ακρίβεια – Διατίμηση στα βασικά είδη λαϊκής κατανάλωσης – Κατάργηση ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα και ΦΠΑ σε ρεύμα, θέρμανση, τρόφιμα κ.ά. βασικά είδη 

ΟΧΙ στον πόλεμο – Καμία εμπλοκή, καμιά συμμετοχή στους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς –Όχι στις δαπάνες για πολεμικούς εξοπλισμούς και δυνάμεις καταστολής

Καμιά εφαρμογή στην πράξη και κατάργηση του αντεργατικού ν. Χατζηδάκη – Όχι στη διάλυση των Σωματείων, την κατάργηση των Αγώνων με ηλεκτρονικές κάλπες, ΓΕΜΗΣΟΕ, 50%+1 για απεργία

Ανδρεανίδου Χριστίνα, δασκάλα, 8ο Δ.Σ. Σταυρούπολης

Γρόλλιος Δημήτρης, αναπληρωτής δάσκαλος, 8ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων

Ιωαννίδου Κατερίνα, αναπληρώτρια δασκάλα, 12ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων

Καλαμάρη Φερενίκη, δασκάλα, 8ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων

Καλημερίδης Γιώργος, δάσκαλος, 3ο Δ.Σ. Σταυρούπολης

Λασπίδου Αλίκη, αναπληρώτρια δασκάλα, 16ο Δ.Σ. Σταυρούπολης

Μπαζιργιάννης Βασίλης, αναπληρωτής δάσκαλος, 3ο Δ.Σ. Μενεμένης

Μπουτούλη Παρασκευή (Εύη), αναπληρώτρια δασκάλα, 13ο Δ.Σ. Αμπ/πων

Μωυσίδης Λάζαρος, δάσκαλος, 8ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων

Μωυσίδου Ευρώπη (Πόπη), εκπαιδευτικός Αγγλικών, 2ο Δ.Σ. Αμπ/πων

Νόττα Σουζάνα, εκπαιδευτικός Γερμανικών, 13ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων

Ντόνας Δημήτρης, δάσκαλος, 18ο Δ.Σ. Σταυρούπολης

Πατσόγλου Σάββας, δάσκαλος, 18ο Δ.Σ. Σταυρούπολης

Σαββίδου Ιωάννα, δασκάλα, 8ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων

Σμήλιος Ηλίας, δάσκαλος, 12ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων

Στάμογλου Μαρία, εκπαιδευτικός Εικαστικών, 18ο Δ.Σ. Σταυρούπολης

Τότα Πηνελόπη (Πόπη), δασκάλα, 4ο Δ.Σ. Σταυρούπολης

Χατζηπαύλου Γιώργος, δάσκαλος, 5ο Δ.Σ. Μενεμένης

Χρηστίδου Δήμητρα, δασκάλα, 7ο Δ.Σ. Σταυρούπολης


Για το σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, για μια κοινωνία χωρίς πολέμους, εκμετάλλευση, ρατσισμό και φασισμό, για μια ζωή που αξίζει να ζεις!

    ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

    ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΚΙΝΗΣΕΙΣ - ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ 30ης Μαρτίου 2022

Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και την ψήφο σας 

στις θέσεις, τη στάση και τη δράση μας! 

Όπως πάντα, εμείς θα συνεχίσουμε δίπλα σε όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς, κόντρα στην αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική και τον αυταρχισμό αλλά και τον κυβερνητικό συνδικαλισμό, στον δρόμο του δυναμικού, ανυποχώρητου αγώνα για το σχολειό και τη δουλειά μας, για τη ζωή και τα παιδιά μας!

Α Γ Ω Ν Ι Σ Τ Ι Κ Η   Ρ Ι Ζ Ο Σ Π Α Σ Τ Ι Κ Η   Π Α Ρ Ε Μ Β Α Σ Η

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΜΕ: ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΩΝ και ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ – ΒΙΒΛ/ΛΕΙΩΝ –ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

      Ο.Λ.Μ.Ε.           Ερμού & Κορνάρου 2                                               ...